איכות חיים בעיצוב מרענן

מאז המצאת מאווררי התקרה הראשונים במאה ה-19, עשו מאווררי התקרה דרך ארוכה. ממכשירי ברזל מסורבלים ורועשים ששימשו בעיקר לאוורור מפעלים, עסקים, בנקים ובתי כל-בו הפכו מאווררי התקרה בשנים האחרונות לפריט עיצובי לכל דבר.

מאווררי התקרה המודרניים מציעים שילוב נדיר של אוורור יעיל ונעים, חיסכון משמעותי באנרגיה ועיצוב יפהפה המשתלב היטב בכל חדרי הבית ובכל סגנון חיים. מאווררי התקרה מוצעים במגוון גדלים, סגנונות וצבעים והם מתאימים להתקנה בכל גובה בפינות אוכל, חדרי אירוח, פינות ישיבה, מטבחים וגם במרפסות ובפרגולות.

התקנת מאווררי תקרה מוסיפה לחלל אופי ייחודי ואווירה נעימה, הן בחורף, בעת ערבול האוויר החם העולה מעלה בחלל החדר והן בקיץ, בזכות הבריזה הנעימה שהם יוצרים, המייבשת את הלחות ויוצרת תחושת רעננות צלולה, ששום מזגן אינו יכול לספק.

כמו כל פריט עיצובי שאנו בוחרים לבית או למשרד, גם מאווררי התקרה מציעים מגוון עשיר מאוד של אפשרויות עיצוב ורבים מהם אף משלבים בתוכם גופי תאורה מרהיבים ושימושיים, הניתנים להפעלה עם המאוורר או בלעדיו.

ניתן לבחור מאוורר תיקרה בסגנון עיצובי התואם לעיצוב הבית או המשרד – כפרי, אורבני, מודרני או וינטג’, להתאימו לצבעי הקירות ולאופי הריהוט הקיים, או להפתיע עם מאוורר תקרה בעיצוב שונה לחלוטין, המשמש כפריט עיצובי בולט וייחודי בחלל החדר.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.