מאוורר תיקרה גם בחורף – סוהו אייר מציעים פתרון גם בחורף

מאוורר התקרה גם בחורף, המוצר החשמלי הוותיק והנאמן המלווה אותנו יותר מ-100 שנה, עבר מאז המצאתו תהפוכות טכנולוגיות רבות וכיום הוא זוכה לעדנה מחודשת בסוהו אייר , כפריט עיצובי שימושי ומבוקש בבתים רבים בארץ ובעולם. מאווררי התקרה המודרניים מציעים תחושת רעננות שאותה לא ניתן למצוא בכל פתרון אוורור אחר ושילוב של עיצוב מרהיב, טכנולוגיה מתקדמת, חיסכון באנרגיה, בטיחות גבוהה ושימוש יעיל לאורך כל עונות השנה.

מאווררי תקלה גם בחורף - עיצובים חדשניים

עיצובם של מאווררי התקרה לחורף של סוהו אייר מתאים לכל סגנון חיים ולכל קו עיצובי. בקולקציית מאווררי התקרה תמצאו מאווררים בסגנון אורבני, מודרני, כפרי או וינטג’ שישלימו את מראה הבית או המשרד ויעניקו לו אופי מיוחד. בנוסף עומדים לרשותכם מגוון דגמים המשלבים בתוכם גופי תאורה מרהיבים, הניתנים להפעלה עם המאוורר או בלעדיו.

טכנולוגיה מתקדמת

מאווררי התקרה מבית סוהו אייר מתאפיינים בפעולה חרישית במיוחד, המלווה במשבי רוח נעימים ומרעננים. מנועי המאווררים, הנחשבים למתקדמים מסוגם, מציעים מגוון דגמים בעלי עוצמה של עד 100 וואט. מאווררי התקרה מגיעים בגדלים שונים, והם מיועדים להתקנה בכל חדרי הבית, החל מחדר האירוח, חדר העבודה, חדרי השינה, פינת האוכל והמטבח ואפילו תחת הפרגולה בגינה ובמרפסת – לבריזה נעימה כל השנה.

החיסכון שייתן לכם אוויר

האם ידעתם שהמזגן שאתם מפעילים לצורך קירור הבית בקיץ וחימומו בחורף, אחראי לצריכה של כ-50% מהחשמל? עם מאווררי התקרה החסכוניים של סוהו אייר, המתאפיינים בצריכת חשמל נמוכה במיוחד, תצמצמו משמעותית את השימוש במזגנים בקיץ ואף תוכלו להימנע לחלוטין משימוש במזגנים בעונות המעבר. ואם תוסיפו לכך את העובדה שעלות רכישת מאוורר תקרה נמוכה מעלות רכישת והתקנת מזגן ושהוא כמעט אינו דורש תחזוקה, תגלו שמדובר בפתרון מושלם לכל בית ולכל כיס.

בטיחות מעל הכל

על מנת שמאוורר התקרה ישרת אתכם לאורך שנים רבות בבטיחות מלאה, חשוב להקפיד על התקנה מקצועית ע”י איש מקצוע. יש להתקין את להבי מאוורר התקרה בגובה של 2.30 מ’ לפחות מהרצפה ולהתאים את עיגון המאוורר לתקרה עליה הוא מותקן.

יעילות גבוהה גם בחורף!

מאווררי תקרה סוהו אייר יעילים מאוד גם בחורף. כל מה שעליכם לעשות הוא לשנות בלחיצת כפתור את כיוון סיבוב להבי המאוורר כך שיסתובבו נגד כיוון השעון. עם הפעלת מערכת החימום (מזגן, קמין, הסקה מרכזית), מאוורר התקרה יסחרר את האוויר החם הנפלט לחלל החדר ויאפשר פיזור יעיל של החום. כך תוכלו להנמיך את טמפרטורת החימום וליהנות מחיסכון של כ-15% מעלויות חימום הבית בחורף!

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.